niedziela, 3 sierpnia 2014

WYNIKI CANDY


Trochę z poślizgiem, ale już jestem z wynikami. Bardzo wszystkim dziękuję za udział! Jestem dumna jak paw i chodzę z zadartym nosem szczęśliwa, że zgłosiło się Was tak dużo! Strasznie się cieszę, że moje cukierasy tak się Wam spodobały, czytanie komentarzy to był balsam dla duszy i serca:))
Teraz mam przyjemność odwiedzać Wasze blogi i poznawać Was bliżej:)

Ponieważ zgłosiło się duuuuużo osób, postanowiłam dodać jeszcze jedną pocieszajkę- do 3 razy sztuka:)

Moja "własna" maleńka "maszyna losująca" wyciągnęła 3 karteczki. 



No to do rzeczy:

Prezent główny, czyli kubek, talerzyk, serwetka i listek ze świeczką 



otrzyma:

TROJANDA

:))



Nagrodę pocieszenia, czyli dwa listki ze świeczkami w ubrankach 


otrzyma:

JARECKA

:))




A nagrodę pocieszenia nr 2, listek i szydełkową podkładkę


otrzyma:

"Anonimek" benaski@wp.pl



Dziewczyny gratuluję Wam bardzo
i proszę o kontakt na adres: iriis@wp.pl w sprawie wysyłki:)


Dziękuję wszystkim za udział w zabawie, już obmyślam następną, spodobało mi się ;))))

31 komentarzy:

  1. Gratuluję :), a w sercu żal, takie cudeńka. Dzięki za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Wygranych!!:) Ależ Wam się poszczęściło:)))) no może następnym razem i mi się uda takie piękności od Ciebie wygrać:) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo planuję kolejne candy, wiec nowa szansa będzie, ściskam!:))

      Usuń
  3. Hurrra! Jak tylko dojedziemy do domu wyślę adres!
    Gratuluję też pozostałym szczesciarom i dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJE i bardzo załuje ze to nie ja jestem wsrod zwyciezcow:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo planuję kolejne candy, moze się uda, ozdrawiam :))

      Usuń
  6. Hmmmm.....Może pytam o coś oczywistego,może odpowiedź wszyscy znają,ale ja "nowa"jestem.Mianowicie-czy taki kubek można kupić?Bardzo chciałabym:).Pozdrawiam.Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można, proszę o kontakt na maila iriis@wp.pl, podam szczegóły :))

      Usuń
  7. Serdecznie gratuluję wylosowanym wspaniałych prezentów.
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moc podziękowań za zabawę.
    Moc gratulacji dla zwycięzców!
    Moc pozdrowień!
    ps.:
    Zapraszam na me candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zabawę :)
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudnie :) Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę te arcydzieła :) Jeszcze raz dziękuję za zabawę i ceiplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i dziękuję za zbawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje.Szkodaaa, ze nie ja;))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę :) gratulacje dla zwyciężczyni!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Zwyciężczyń. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  17. Wczoraj wróciliśmy z "lasu", dziś sprawdzam wyniki, a tu taka niespodzianka:)) Huuuurra:)) Moja pierwsza wygrana w życiu, serio:))
    Dzięki za zabawę.Podeślę na maila dane.
    benaski, Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooo szkoda, że to nie ja miałam szczęście ale może w innej kwestii dopisze mi to szczęście.
    W kubkach jestem zakochana tak więc zapytuję czy jest szansa zamówić takowe u Ciebie a tak przy okazji uśmiechnąć się o wzorek tej niebieskiej podkładeczki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze kubki zamowic mozna, ale wzoru serwetki nie mam... Powstala spontanicznie, w jednym egzemplarzu i nawet nie wiem, czy uda mi sie ja odtworzyc, ale chetnie wysle Ci zdjecia, na pewno uds Ci sie rozkminic co i jak:) buzka!!

      Usuń
    2. Hejka!
      Wysłałam meila ale ostatnio lubi wpadać do spamu. Po przejrzeniu Twojego bloga już widzę, że muszę skorygować moje zmaówienie:)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz!